11 June 2010

World CUP 2010



Assalamualaikum kami ucapkan..
kepada semua rakan2 dan taulan..
boria miskin kaya kami persembahkan.. bla..bla..~
(Sila baca dengan nada rentak boria yea)

Semua orang dok sebok2 merapu, mimpi, bersyair, bergurindam pasal bola sepak. Semua ni gara2 demam piala dunia 2010 kt afrika latin selatan. Aku pun xterkecuali terkena tempias dari penangan musim demam ini. Tapi aku ni xla excited tahap ekstrim smpai xsmpat pkai seluar nk g tgk perlawanan yang menarik. (maksud perlawanan menarik bagi aku ialah perlawanan yg start sebelum kul12 mlm, sbb kul12 aku nk tdo. haha)

Aku xnk cite byk pon sbnrnye. Juz nk update blog je sbb da lme xrelease entry baru. Dipendekkan cite, aku sebenarnye nk cite prediction aku utk world cup taun ni je. So, prediction aku untuk juara world cup tahun ni jatuh kepada.. jeng2... aku dgn xmalunya pilih semua negara yang mempunyai pemain ARSENAL. huahua~ Aduhai tamak la plak kn. Pilihan pertama aku ialah SPAIN dan kedua ialah NETHERLAND. Aku sokong spain sebab ade fabregas dan netherland sebab ade van persie. hahaha~ Pilihan muktamad aku ni. Xde talian2 hayat lagi.

Dah itu je utk kali ni. Entry kali ni xde pic langsung sbb aku xmain world cup. Kalo aku main mmg aku letak byk2 pic aku kt sini. Haha. harap maaf yea pengunjung2 sekalian. Akhir kata, gud luck pada semua pemain2 ARSENAL yang main kt world cup. Untuk pemain2 lain yg bukan pemain arsenal, aku harap yg cemerlang nnti jgn lpe pindah kt arsenal. haha..

Sekian, dimulakan dengan Bismillah..
Disudahi dengan ALHAMDULILLAH.
wasalam :)

da lme xberpantun:
Bermain bola sepak di padang hoki,
bermain pula dengan anak si ali,
musim WORLD cup dah start kt bumi,
jgn lpe tanggungjawab diri sendiri.


Monkey Icons Yoyo Monkey Winks Icon Monkey Yoyo Monkey Icons Monkey Emoticon Monkey Winks Yoyo Monkey Emoticons Cici Monkey Icons Yoyo Monkey Emoticon Monkey Icon Monkey Icons Yoyo

blog comments powered by Disqus

ARSENAL | THE GUNNERS

JAWATAN KOSONG KERAJAAN | SWASTA

Related Posts with Thumbnails
Daisypath Anniversary tickers