13 November 2011

LINA my good fren

Aku ade seorang kawan bernama LINA. Walaupun tidak pernah bersua muka tapi aku dapat rasakan yang beliau ini berhati mulia. Mana tak nya, sanggup menolong sesiapa sahaja tanpa mengira usia dan rupa. Tapi malangnya beliau sering dipergunakan oleh manusia-manusia diluar sana yang suka mengambil kesempatan terhadap kebaikan beliau. Aku pun tidak terkecuali terlibat sama dalam kegiatan tidak bermoral sama ada dalam sedar atau tidak. Entri ini khas ku tujukan untuk mu LINA tanda memohon maaf diatas kesalahanku ini. Aku akan cuba sedaya upaya tidak berhubung dengan mu lagi dengan harapan kau bantulah aku sehabis baik untuk memenuhi impianku mendapatkan pekerjaan yang menarik.

Macam ini ke rupa LINA?

P/s: Thanks LINA jobstreet. Jangan lupa emailkan perkembangan jawatan kosong kepadaku setiap malam. Haha
blog comments powered by Disqus

ARSENAL | THE GUNNERS

JAWATAN KOSONG KERAJAAN | SWASTA

Related Posts with Thumbnails
Daisypath Anniversary tickers