01 May 2010

ALLinONE atau BANYAKdlmSATU



Hari yg indah permai oh hari sabtu sudah..
permai ke? mslh melambak2 kt kepala otak aku ni. cebisan otak aku siap leh wt joget lambak lg. haha.. Last paper ku ari isnin dpn bersamaan 3hb mei taon gajah. Tp disebabkn sgt kagum+hiba+sedih+duka+gementar+sakit perot+comolot.. eh2 ape ni.. haha perasaan ku berbaur-baur dikala melihat rakan2 seperjuangan ku tumpas di medan perang pulang ke kampung halaman masing2 utk meneruskan tugasan praktikal masing2 dikala paper exam sudah pon habis. huhu.. sukar utk ku mencari mood study yg ske2 ati je nk datang kt pale otak ku ini. Mlm ni hrp leh start study. HAA,, tesis pon xsettle lg. aduhai nasibku.

Ha, berakhir la luahan hari sabtu ku itu. sbnrnye nk cte pasal aktiviti aku arini..
cte2 rekaan kt atas 2 xde kne mngene pn ngan entri kali ni. sje nk amik mood dlu. skang da ade mood, bru leh start cte. Disebabkn aku bosan+xde mood study, aku belek2 la blog usang ku ini. da la usang, xde spe pedulik lak 2. kesian kn aku. haha.. nk dipendekkan cte, sje la usha2 blog orang lain sbb nk hack dan godam bce entri yg bleh menghiburkan hati ku ini.
woh, skang upanye blog da maju n mcm2 application da ade (haa.. da start jakun ni, korang jauh2 skit). Aku singgah blog sne, singgah blog sini, lepak laman sosial situ, rewang web nun jauh di sana dan pelbagai lagi jenis website yg aku rse sgt menarik utk die tayangkan di khalayak umum. Byk gk informasi berguna+(byk gak sbnrnye yg xbergune) yg aku jmpe smbil meninggalkn jejak supaya org tw la aku ni appreciate artikel diaorg. haha

ape yg aku wt kt blog aku arini? First skali aku tertarik nk join gengblogger (korang jgn gelakkn aku sbb aku bru nk join).. hoho. bes ke geng blogger ni? bes kot sbb dpt bce mcm2 entri baru stiap ari. Aku mmg xde niat join sbb nk dptkn trafik tinggi utk blog aku. Dari pembacaan dan pemerhatian dari beberapa blog yg aku dah tinggalkn kesan, aku mula tertarik utk menggunakan wibiya web toolbar yg kt bhgn bwh blog aku ni. Ape la kegunaan additional toolbar ni? sje je supaya aku snang nk access facebook ngan twitter aku. Slain tu, pengunjung (kalo ade) leh la gne kelebihan utk share or bce artikel2 lain aku yg xbes dgn hanya satu klik sahaja. hee.. last skali aku ubah sistem komen utk artikel kepada sistem lbih sistematik (rsenye la) dgn menggunakan sistem DISQUS. Ape la yg menariknye sistem ni? aku sbnrnye nk tw je kalo ade sape2 yg komen psl artikel aku (kalo ade yg nk komen la) supaya aku xterlepas pndang n leh bg feedback dgn sgt pantas, cekap dan mesra pelanggan.

byk lg kot aku da xplore tp wt mse skang ni xde mse la nk mengarang panjang2. bukan ade yg bce sgt pon. haha.. Tnggu abis final paper nnti, aku cte la satu2 cmne nk setting sume widget or application yg aku penah cbe. HAA.. lagi satu, aku xtw cmne nk gne twitter. haha. lawak gle aku ni. spe yg sudi, leh la cte serba serbi mengenai sejarah salah silam si twitter ni and cmne nk gne burung biru ni. aku buntu. study dlu lg bes.. hee

ha, aku nk berpantun la. tbe2 je kn..
baju kuning, baju jingga,
mlm ni jgn lpe tgk CEREKARAMA. haha


p/s: kalo ade sape yg nk suggestkn sebarang widget or application yg memnarik utk di explore, bgtau sy k :)

MSN Onion Emoticons MSN Onion Emoticons Onion Icons Onion Icons Onion Icon Onion Icon Onion Icons MSN Onion Icon Onion Icons Onion Emoticons Onion Emoticons

blog comments powered by Disqus

ARSENAL | THE GUNNERS

JAWATAN KOSONG KERAJAAN | SWASTA

Related Posts with Thumbnails
Daisypath Anniversary tickers