02 May 2010

Ade Tetamu nk Datang~



Selamat pagi dunia. Gud moning. Guten Morgen. ^*&#%!^#&! (bhs isyarat)
Di kala pagi yg hening ni, ku berjalan2 blogwalking ke blog2 yg tlh ku lawati smlm. Niat di hati nk jln2 je lps 2 offline sbb nk study woo.. esk ade paper.

Tapi alangkah terpegun+terkesima+teruja+terkentut setelah mengetahui akan tibanya rombongan kunjungan ke blog ku dari sahabat pena penulisan maya. Haha.. nk kne bgtau ke? hehe.. surprise la wei. mne leh bgtau awal2.. nntikan kemunculannya..

Disebabkan aku dpt agk kegemaran makanan dan minuman beliau, aku da siap awl2 da hidangan utk kunjungan die nnti. Tp bajet utk ko sorang je la. Kalo bwk rombongan rmai2, kne la share. haha.. okeh2 street straight to the point, aku nk cte la serba sdikit mengenai diri aku ni. Ni kre aku dah wt skema jawapan sblm berbagai2 pertanyaan timbul di benak fikiran ko. Aku adalah aku. Seorang yg happening (pada spe2 yg wt aku hepi je). Dan aku seorang yg sgt menghargai bantuan dan penilaian org luar terhadap diriku ini. Kritik la sepuas2 nya tp ke arah kebaikan. Kalo ke arah keburukan mmg aku wt sepanduk dan perarakan utk kutuk korang balik. haha.. hebat kn aku?

Nk cte ape psl diri aku ni? snang2 rujuk la facebook aku. Jgn lpe add n bgtau yg ko knal aku. Kalo aku xknal n korang xperkenalkn diri, aku xkn add. padan muke korang, sangap nk jdik kwn aku. hoho. Aku ni jenis artistik dan suke sgt kt something abstrak. Kalo sape2 yg ade byk walpaper atau lukisan abstrak, share la ngan aku. Hee.. Lupe lak nk bgtau, aku ni ske bende yg colurful. still belajar lg. Esk last paper aku untuk pengajian degree aku selama 4tahun kt UTHM. Lpas ni wt praktikal n crik keje la. Lpas 2 kawen, lpas 2 wt anak, lpas 2 bla.. bla.. bla.. bla.. 2 la perancangan idop aku. hohoho

Aku xreti cite byk la (padahal nk study ni) sbb aku tga tensen. Tp disebabkn akan ada kunjungan dari duta power root Bloggers, aku dgn rse rendah dirinya, menyediakan artikel serba serbi berkaitan diri ku ini. NANTIKAN KEMUNCULAN BELIAU :)

pagi2 pun nk pantun gk. haha~
Hidangan sarapan sgt lah enak,
Hidangan tga ari pon enak jugak,
Buat baik balasannya baik,
buat jahat balasannya perut senak.

p/s : hilang skit tensen lpas blogwalking, lbih2 lagi lpas tw akan ada kunjungan :0

Monkey Icon Monkey Winks Cici Monkey Emoticons Monkey Wink Yoyo Monkey Emoticons Monkey Icons Yoyo Monkey Icons Monkey Icons Cici Monkey Icons Monkey Wink Yoyo Monkey Emoticon Cici

blog comments powered by Disqus

ARSENAL | THE GUNNERS

JAWATAN KOSONG KERAJAAN | SWASTA

Related Posts with Thumbnails
Daisypath Anniversary tickers