21 December 2009

cebisan3 *Printer


Aku nk bli printer.
tp mengapa, kenapa, bagaimana, siapa, dan bila? jeng2
haha.. ni sume gara2 PSM la ni.
rse rugi lak asyik kne g print kt kedai je.. da la agk mahal.
black white 10sen n colour leh mencecah rm1 sekeping.
aduh gawat sih kalo aku teruskn perancangan nk print kdai lg.
so, bajet2 nk bli printer yg stendet je xmahal n xla murah sgt.
bli murah2 kang skjp je kong, x ke rse rugi je nnti. haha..
so, printer brand apakah lg bgus yea? canon, lexmark, hp,dll?
papehal kne survey dlu ni sblm start sem.
kang da bz, jgn kata printer, diri sndri pn da xterurus lak. hoho..
dlu ade sbijik printer tp da jahanam gara2 slalu aku isi ink local.
akibatnya, merajuk smpai skang xnk kua ink.. hehe..

Hrp2 impian aku ni tercapai sblm msuk tawon bru.
or adakah aku perlu tnggu PCfair? huhu..
blog comments powered by Disqus

ARSENAL | THE GUNNERS

JAWATAN KOSONG KERAJAAN | SWASTA

Related Posts with Thumbnails
Daisypath Anniversary tickers